Dålig dag..

Börjar med att vi åker runt i stan & jag hittar väskan, men den är såklart slut i svart så köper en ljusrosa, den va jättesöt men kanske inte passar till alla kläder. Sen va såklart örhängena jag skulle köpa slut också..., sen åker vi till huddinge & träffar elin och ni får inte veta vad vi gjorde hhihi! så åker vi till fruängen, ja har precis druckit en liten cola, chailatte,vatten& en vitamin defence heter den trorjag. så jag blir grymt kissnödig, såklart så jag lägger mig i gungan, en stor gunga typ i vippan ( en lekplats typ ) så kmr Jimmy, david, hampus & nåra till. så jag blir typ skitsur för dom gör asmkt fart så jag typ ska kissa på mig ? så jag börjar typ skrika och klappar till jimmy ! INTE KUL. så får jag typ skitont i magen / njurarna så jag typ får damp, plus att de ekar i huvet , ja mår skitilla & de känns som ja ska kvävas.. så typ pissade jag bakom ngt hus HAHA sen va jag astorr i halsen, så rökte jag det gjorde asont i halsen. Alice &marcus låg som vanligt över varandra och va jättetråkiga och alla ville ju såklart vara vid mig (a) så jag va asroolig, jag & hampus har asdålig humor -.-..
Haha sen kommer jag hem vid halv tio typ SÅ HÄNDER DET SOM NT FÅR HÄNDA !! vissa fattar, vissa fattar inte & nej jag fick inte min mens -.- den kmr jag få när som helst föresten, har inte haft det på 3 veckor nu ! Huh, shit måste kolla om ja har fått de nu HAH. föresten såfort papi ger mig 500 kr blir jag mörkbrunhårig.. Peace & Love


Pattis jag saknar den du va & det vi hade.
du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte konstigt att din mens är borta så som du knullar runt

2009-09-23 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0