Skolan & nu ska jag till pappa !

Hej bloggen =) Har varit i skolan så duktig som jag är..! vi börja åtta med bild men ´gjorde inte så mkt dära. sen hade vi matte, fast drog ut hela tiden för jag hatar min lärare. Usch ! Jaja whatever, sen så hade vi biologi och ja det var väl.. jättekul. min lärare kan inte prata svenska så det är lite jobbigt !.."/ sen hade vi lunch och jag åt faktist idag haha ! Känner mig skitstolt ;) iaf sen hade vi so & då så gjorde vi inenting? jaja ...

sen skulle vi ha svenska men jag orkade inte så jag sa att jag mådde dåligt vilket jag oxå gjorde, så gick hem och sov ett tag. och snart ska jag till min pappa .. åh orkar inte gå dit ! asså jag menar itne att jag inte vill dit nu, men jag orkar inte gå. är sjukt trött! men jaja whatever får göra det iaf, så ska sätta på mig lite andra kläder nu och sen dra till pappa och äta och sådär sen ska jag till mamma och sova hära. så jag bloggar med ikväll , puss <3


Kommentarer
Postat av: lisa

den låten är sjukt bra!

2009-09-23 @ 21:59:13
URL: http://ciaolisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0