Miranda Sofia & Patricia

Okej, alla som jag tydligen har " dissat " för rebbe. Miranda Sofia Patricia , såklart jag inte har dissat er ?.. Men jag har varit rätt mycket med rebecca dom senaste veckorna jag kan erkänna det.. Men det är bara de, ni verkar ha det bättre utan mig. Bli inte arga. jag älskar er grymt mycket ! Men ni har svikit mig så jävla många gånger, dissat mig osv. Den senaste tiden pattis & soffe skriker ni bara fjortis åt mig, skithögt hela tiden, rakt ut så alla ska glo på mig, eller så gör ni någonting annat föratt få mig att känna mig dissad, typ som förut när ja bråka med typ alla föruom er , så sa kmr nt ihåg vem men någon på bussen " vfr gillar inte *** dig ?" , då sa soffe ba " alla hatar vendela" Osv. vet att ni inte menar det & jag försöker att inte ta åt mig, men jag tar ändo åt mig så jävla mkt.. ni kanske inte gör så längre, men jag är så jävla rädd att bli ensam kvar om ni dissar mig igen , är rädd föratt det ska hända,så jävla många gånger ni har stått & skrikit och skällt ut mig när jag har stått där själv , och ni har sagt gå&häng dig jävla fjortis osv.!  Mandi.. jag mår så jävla bra när jag är med dig, när vi t.ex alltid hängde vid medis, hur många minnen fick vi igentligen ? Blåbyxan, och när du ba " harryhpötter " När vi såg på bio, när vi träffade erik och stog och sncakade med värsta fullisen aslänge som bärettade att han brukade knulla i en hölada när han va liten och alla skämten om björnen med kuken. När vi alltid sov hos dig, varje dag asofta typ. och du sjungde " thats not my name " garvar ALLTID när jag ser den. och när vi blev lurade runt i hela åkersberga. och när vi stog och garvade åt åkersberga-adde föratt han va så jävla mobbad. när vi träffade casper och jag typ dog för lite vatten sen tänkte vi ta deras cyklar & när du gjorde blåttutte på alla du blev sur på , så jävla mkt mer minnen men jag saknar allt med dig gumman.. ! Pattis. jag har kännt dig i så jävla många år nu. vi har mer minnen än någon annan, du fanns alltid där för mig, vi förlät alltid varandra, sov alltid över i veckor, hade så jävla kul ! Du va mitt precis allt, men vafan hände ? jag älskar dig fortf, men alla vet att du har förändrats sjukt, jag vet att ja förändrades först & mest, och att du hatade det. men du är den ända människan ja kan sncaka med, jag älskar dig sjukt & kommer nog inte palla av tyresö överhuvetaget utan dig,kommer du ihåg landet ? kryssningen, och prinsessan och prinserna, när ja skrämde dig påvägen till lindköping. tack syster du är & kmr alltid vara min Första alldrabästavän. Sofia.. jag älskar dig, du får mig alltid glad. midsommarafton &allt, vet inte vad jag ska skriva men jag älskar dig grymt mkt, ja känner mig trygg med dig ! (l) Men sen äre att jag kan inte lita på någon alls längre förutom alice, såfort jag sa ngt till pattis, itne föratt de va sant. men så skrevs det ut på en blogg, såfort ja bråkade med mandi sa hon att hon lika gärna kunde bäretta om min**** för alla. Osv. ! Jag litar inte på någon, men jag älskar er sjukt mkt iallafall, men det känns som att jag alltid blir utanför när alla är med, alltid ska bli garvad åt osv. Jag älskar er, men jag vill kunna vara med andra också.alla ska alltid försöka bossa över mig när ni är med föratt visa att alla kan göra vad dom vill mot mig, så är de aldirg annars. ja blir så jävla ledsen över de,jag är inte jävla leksak. Jag ska snart flytta & då kmr vi säkert glida isär som fan. Men jag älskar er, ni är ljuset i mitt liv, men är så jävla rädd att bli lämnad kvar igen..
Ni tre är stördast på jorden, men det är dfr jag älskar er & jag kmr aldrig
släppa er, ALDRIG, vill bara ha tbx allt när det alltid va vi..

Kommentarer
Postat av: mandi

jag har aldrig sagt att jag ska berätta om din ****. och kommer aldrig göra de. det är bara omoget. Tänker aldrig dissa dej och har inte försökt göra de heller. E ledsen om du har trott de. Jag älskar dej, du e ljuset i mitt liv<3

2009-09-24 @ 15:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0